Reklamacje
Przed przyjęciem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie jej stanu, zwłaszcza jeżeli zauważycie Państwo widoczne uszkodzenia opakowania. W przypadku wystąpienia takich uszkodzeń zewnętrznych zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki i niezwłoczny kontakt pod podanym numerem telefonu.
Po dokonaniu płatności za pobraniem i potwierdzeniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia niezgodności zostanie sporządzony protokół rozbieżności, który będzie podstawą do ewentualnej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub nie spełnia opisanego stanu, prosimy o wykonanie poniższych kroków w celu złożenia reklamacji:
- Aby zgłosić reklamację prosimy o odesłanie do nas produktu wraz z pisemnym oświadczeniem szczegółowo opisującym przyczyny reklamacji, preferowaną formę rekompensaty oraz podaniem adresu zwrotnego i numeru rachunku bankowego na który ma nastąpić ewentualny zwrot pieniędzy (w zależności od decyzji sklepu) . Koszty wysyłki ponosi Klient.
- W ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zrekompensujemy poniesione koszty w ciągu 7 dni roboczych wysyłając nowy produkt, wymieniając go na inny zgodnie z Twoimi preferencjami lub zwrot pieniędzy.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, przedstawimy Państwu szczegółowe uzasadnienie i w terminie 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt. Zwroty środków za płatności kartą będą dokonywane na kartę.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem shop@sweet-knit.pl lub telefoniczny pod numerem +48 573 933 537. Nasz zespół chętnie udzieli Państwu wskazówek i pomocy, aby zapewnić sprawną i skuteczną proces reklamacyjny.